ZA VSE, KI NIMATE PRAVE PLEZALNE DRUŽBE IN SI ŽELITE REDNE PLEZALNE VADBE

Programi vodene vadbe (VV) so namenjeni tistim, ki želite s pomočjo inštruktorja in rednega vsakotedenskega treninga v okviru skupine popestriti in nadgraditi svoj plezalni trening.

Vadba poteka pod strokovnim vodstvom usposobljenega inštruktorja športnega plezanja (1 inštruktor na 8 do 12 plezalcev) in je primerna za plezalce nivoja od 4a do 6b. Pogoj za udeležbo je, da obvladate osnove varovanja in vrvno tehniko. Plezalni partner ni potreben (lahko pridete sami), ker bomo na vadbi poskrbeli za naveze.

Vodeni plezalni treningi potekajo enkrat na teden, po želji pa lahko od vodstvom inštruktorja vadite tudi dvakrat tedensko. V visoki sezoni (oktober do marec) v vadbo vpisujemo za tri mesece, v nizki sezoni (april do september) pa za en mesec. Vadba poteka tudi v poletnih mesecih.

Vadba za začetnike in starejše

Za tiste, ki ste se šele naučili plezalnih osnov in/ali ste starejši smo organizirali posebni skupini redne plezalne vadbe. Program plezalnega treninga je enak, le da so elementi treninga prilagojeni skupini, torej začetnikom in starejšim.  Za starejše, ki bi želeli redno plezati v okviru naše plezalne vadbe, smo pripravili posebej ugodno ceno vadbe.

Dopoldanski termini

Vadbo lahko obiskujete tudi v dopoldanskem času. Dopoldan sicer poteka vadba za starejše, pa tudi posebna dopoldanska skupina. Več >>

Program in potek

Vodeni plezalni treningi potekajo enkrat na teden po dve uri (lahko tudi dvakrat ali večkrat tedensko, v kolikor želite). Pleza se na umetni plezalni steni, in sicer v kombinaciji visoke in nizke (balvanske) plezalne stene (VV kombinacija) ali samo na eni izmed obeh (samo visoki plezalni steni (VV visoka stena) ali samo nizki (balvanski) plezalni steni (VV balvanska stena).

Vsak trening je okvirno sestavljen iz:

  • skupinskega ogrevanja,
  • plezalnega treninga z različnimi dnevnimi tematikami in raznolikimi vajami,
  • razplezavanja in skupnega raztezanja.

Največji poudarek je na plezalni tehniki, taktiki in kondicijski pripravi, vsak inštruktor pa v vadbo vnese še svoje elemente vadbe in dopolnilne vaje, ki popestrijo trening.

OPIS VADBE PRI POSAMEZNIH INŠTRUKTORJIH

  • Klemen Kejžar in Miha Kern (ponedeljek) – VV kombinacija (začetniki in nadaljevalci)

Plezanje nam pomeni sprostitev, druženje in uživanje. Takrat, ko je treba pasti ali kljub bolečinam v rokah narediti še kakšen gib več, se znamo tudi presegati. Lansko leto smo se vsi strinjali, da je »pomemben občutek pri plezanju« in »družaben zaključek po treningu«, kljub temu z vso resnostjo pristopimo k vadbi. Na treningih se naučimo različnih tehničnih elementov, dobimo kakšen taktičen nasvet, vadbo popestrimo z različnimi plezalnimi vajami, poskrbimo za vzdržljivost (da nas na visoki steni velike dvorane ne navija preveč) in moč (da lahko splezamo tudi kakšen težji balvan). Na začetku in koncu naredimo tudi raztezanje in občasno še vaje za moč. Vadba je primerna za kogarkoli, od tistih, ki ste šele dobro začeli s plezanjem do tistih, ki vam je že uspelo splezati 6b. Ni pomembno ali boste na vadbo hodili s svojim partnerjem/-ko ali sami, vsakdo je v skupini dobrodošel.

  • Dejan Miškovič – Miško (torek) – VV visoka stena – I. termin; VV kombinacija – II. termin (obe skupini začetniki in nadaljevalci)

Vadba je namenjena plezalcem začetnikom, kot tudi tistim, ki bi radi ponovili osnove ali nadgradili obstoječe osnove gibanja, strategije in taktike. Nivo težavnosti med 4a in 7c. Prva skupina pleza na visoki steni, druga skupina pa kombinira tako uporabo visoke kot tudi balvanske stene. Vadba je sestavljena iz plezalne vadbe ter vaj za gibljivost in moč. Poudarek je na osvajanju osnov gibanja in športnega pristopa. Tistim plezalcem, ki jim osnove ne delajo težav, z raznolikimi vajami in igrivim pristopom popestrimo osvajanje kompleksnejših gibalno-plezalnih prvin in fizičnih sposobnosti.

  • Blaž Tehovnik (sreda) – VV balvanska stena (nadaljevalci)

Vadba je namenjena plezalcem , ki niso popolni začetniki in bi radi nadgradili svoje obstoječe znanje. Na vadbi se bomo posvetili predvsem plezalni tehniki, poleg tega pa spoznali še osnove športnega treninga, taktično in psihološko pripravo. Skupaj bomo določili cilje in vadbo prilagodili glede na želje posameznika. Z dopolnilnimi vajami bomo preprečevali poškodbe in poskrbeli za splošno dobro počutje. V dobri družbi bo bolj zabavno in s tem napredek lažji.

  • NOVO Lan Zupančič (sreda) – VV balvanska stena (začetniki in nadaljevalci)

Vadba je namenjena popolnim začetnikom in tistim, ki že imajo nekaj korakov vertikali. Na vadbi se bomo posvetili predvsem osvajanju plezalne tehnike, z vajami za moč in preventivo pa bomo izboljšali kondicijsko pripravo in splošno počutje.

  • Klara Kejžar (četrtek) – VV balvanska stena (začetniki)

Vadba je namenjena začetnikom in tistim, ki že imajo nekaj plezalnega znanja, a ga želijo izboljšati pod vodstvom trenerja. Po uvodnem skupinskem ogrevanju bomo na balvanski steni izpopolnjevali plezalno tehniko. Z individualnim pristopom bomo odpravljali šibke točke vsakega posameznika ter z vajami za moč in gibljivost pripomogli k učinkovitejšemu plezanju ter s tem k napredku.

  • Vid Zabel (četrtek) – VV balvanska stena (začetniki in nadaljevalci )

Vadba je namenjena bolj ali manj izkušenim plezalcem z nivojem plezanja od 3 do 6b. Poudarek je na plezalni tehniki in psihološki pripravi. Skupaj premikamo meje v naših glavah in posegamo po zastavljenih ciljih. Namen vadbe ni zgolj rekreacija, temveč celostni plezalni napredek. To dosegamo z individualnim pristopom in načrtovano vadbo. Postopno osvojimo prvine plezalne tehnike: natančno stopanje, prestopanje, preprijemanje, ravnotežni položaji, gibanje … Hkrati se osredotočamo na psihološko pripravo: sproščenost, motivacijo, odločnost, premagovanje strahu, dihanje … Poleg plezalnega dela, vadba vsebuje tudi vaje za moč in gibljivost, ki vam bodo v pomoč tako pri plezanju kot tudi splošnem počutju.

  • Dejan Miškovič (petek) – VV kombinacija (nadaljevalci)

Petkova plezalna vadba je v prvi vrsti namenjena tistim, ki ste prvih nekaj korakov v svetu vertikale že opravili, s pomočjo inštruktorja ter dobre družbe pa bi se radi naučili, kako svoje plezalsko znanje in kondicijo izboljšati. Zmožnost plezanja težavnosti okrog 5b je priporočljiv nivo za vpis v skupino. Naša druženja potekajo na balvanski steni in v veliki dvorani.  Pomemben del naših vadb je posvečen tudi spremljevalnim vajam za uravnotežen razvoj telesne moči, gibljivosti in splošne kondicije. Naš cilj je postati skupina  navdušenih plezalcev, ki si znajo postaviti zanimive cilje in poznajo orodja treninga, ki so za njihovo uresničitev potrebna.

  • Laura Dovč (petek) – VV visoka stena (začetniki)

Za udeležbo na vadbi je dovolj, če poznate osnove varovanja in vrvne tehnike, mi pa vas bomo naučili vse ostalo in vam pomagali, da se boste iz začetnika prelevili v suverenega plezalca. Ni pomembno ali znate plezati samo z varovanjem od zgoraj (top rope) ali ste že nekoliko bolj samostojni in tudi sami vpenjate. Na nizki in visoki steni vam pomagamo nadgraditi znanje in zagotavljamo, da boste kmalu uživali v svojem plezalnem napredku.

  • NOVO – Matjaž Vrhunc (sobota) – VV kombinacija (začetniki)

Vadba je namenjena usvajanju prvih korakov plesa v vertikali. Pridružite se lahko vsi, ki poznate osnove vrvne tehnike (plezanje z varovanjem od zgoraj) in plezate smeri težavnosti kjerkoli med 3 in 6a. Ker je plezanje eno od naravnih gibanj človeka, bo naš cilj, da postane to gibanje čim bolj lahkotno in sproščeno. V ta namen se bomo posvetili predvsem razvijanju plezalne tehnike, ki je nujni temelj kasnejšemu napredku ob povečevanju plezalne kondicije. Poleg tega se bomo ubadali z raznimi psihološkimi ovirami, ki nam otežujejo sproščenost plezanja, naučili se bomo primernega ogrevanja, raztezanja in načrtovanja treninga. Za celostni plezalni razvoj bomo poskrbeli s kombinacijo balvanske stene in visoke stene. Ob vsem skupaj pa se bomo tudi karseda zabavali in spodbujali drug drugega.

Oprema

Za vadbo potrebujete udobna športna oblačila, plezalke, varovalno opremo, pijačo in dobro voljo. Če še nimate svoje plezalne opreme, si jo lahko prve tri mesece obiskovanja vadbe brezplačno izposodite pri nas.

Vpis in informacije

Za vadbo je obvezna prijava na info@plezalnicenter.si!

Vpis je možen na začetku trimesečja (oktober-december, januar-marec, april-maj) oziroma kadarkoli v mesecu za naslednji mesec. Priporočamo, da se vadbe udeležite za vsaj trimesečni cikel, možen pa je tudi nakup vadbe za en mesec.

Dodatne informacije po telefonu: +386 (0)68 61 32 11 (koordinatorka programov za odrasle) ali na info@plezalnicenter.si. Koordinatorka je dosegljiva na telefon od ponedeljka do petka med 10. in 16. uro.

Več informacij o poteku vadbe, plačilih, nadomeščanjih in vsem ostalem si lahko preberete tukaj.

Komentarji